push you off me

Godmorgon, eller god middag, eller lunch jag vene.. :)
Imorgon fick jag mig en sovmorgon, hade nämligen körlektion 11.20 och började skolan 10. Så skulle bara hunnit åka till skolan och vända, så då valde jag att stanna hemma och sova istället, så nu har jag precis kommit till skolan :) Vi har psykologi och håller på med någon psykoanalys om sigmund Freud, borde nog koncentrera mig.. Ska äta min frukost / lunch också, näringsrikt, nej!
Sen ska jag försöka lösa kvälls situationen efter som att min kära papi fyller år ikväll! grattis jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: sandruuuw

"imorgon fick jag mig en sovmorgon"? verkar som du va rätt trött när du skrev de där ändå ;) <3333

2010-11-29 @ 13:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0