sayin' AYO

Igår hade jag varken tid eller lust till att blogga, känner inge sug efter det längre. Funderar på om jag ska ta bort bloggen helt, jag skriver ändå inge roligt, bara massa blaj känns det som! eller vad tycker ni?
Men igår så strosade jag runt i centrum efter skolan, kom hem med en ny tröja, en ny bh och tre nya klockor. riktigt nöjd!
Sen mötte jag upp min vän Adam och vi tog en långpromenad runt ringvägen och sen gick vi ända till kullsta där jag tog bussen hem. Det va riktigt skönt att bara få gå och prata strunt.
Nu sitter jag iallafall i skolan, hade sovmorgon imorse tills tio i tio så det va riktigt skönt. nu ska jag försöka göra klart min APU uppgift, vi får se hur det går. på återseende :)

Kommentarer
Postat av: Adam :)

neee tycker inte att du ska ta bort bloggen vad sak man läsa då lixom :O

2010-11-17 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0