scoda & greys.

åh herre vilken dag, skolshowen va helt ok. Innocent va het och mohammed va rolig. hÄhÄ. Sen stannade jag i centrum en stund med fia och matilda, jiseeeeees vad jag älskar dom två filurerna! Sen åkte jag med dom hem och skulle ta 848an till nynäs och sen bussen där ifrån, jag kommer så långt som till Stora vika och sen står vi där i en halvtimme och sen vänder vi, som tur va matchade bussen i ösmo så jag kom hem. Fick tjockpannkaka till middag, mumsigt va?
Sen gjorde jag lite körkortsprover och nu har jag precis kommit hem ifrån en liten tur med bilen med mamma och nu är det greys.
Gud vilket babbligt inlägg. ska sluta plåga er nu. latero

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaadu haha jag hade tyckt de va snyggt om jag hade varit djurgårdare men nu är jag bajare :) haha

2010-11-17 @ 21:54:29
URL: http://johannawirfhbjargo.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe :) men kan väll säga såhär , de kommer säkert bli jätte fint :) haha

2010-11-17 @ 21:57:35
URL: http://johannawirfhbjargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0