turism

Nu har jag fått tillbaka alla mina saker som jag hade hemma hos mitt ex Niklas, vi träffades och jag fick mina grejer sen stod vi och pratade ett rätt så bra tag, kändes jätte skönt! jag saknar den där lata saken faktiskt. Så vi bestämde oss för att göra något någon dag, kommer bli toppen :)
Nu ska jag göra klart mina sista uppgifter på turismen, sen ska jag nog köra hem och ikväll ska jag hjälpa mamma och handla, hon har ju fått ryggont stackars. bäst att ställa upp då, man kanske får en extra fin julklapp då, kanske en julklapp som har växelspak och fyra däck? haha ne, skämtåsido.
Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Säg till din chef så hoppas vi du får in en lön =)

kramsisar <3

2010-11-25 @ 15:57:58
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Artan

Hej, vad gör du idag då? :)

Kram!

2010-11-25 @ 16:04:15
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0