ALL IN

min blogg dör sakta men säkert ut... neeeedå! har bara inte tid att skriva nu när jag praktiserar, har egentligen inte tid nu heller, men jag tar mig tid. förstå då hur mycket jag älskar er?
iallafall, jag älskar min pratik, jag älskar barnen även fast dem verkligen vet hur dem ska göra för att göra min tokig. Att mötas utav alla vinkande brn på morgonen förgyller hela min dag, pure love!
Onsdagen va katastrof, en man kort i cafeterian, men vi kämpade in i det sista!  "en tjock eller kokt grillad korv?"
japp, igår va jag på Exit, underbara minnen ;D och nu sitter jag och fixar mig, Sandra fyller arton idag = SPÅRAT!!
ikväll kan precis vad som helst hända. vi kör all in!
nej nu har jag inte tid mer, kanske slänger upp nå kul senare inatt när jag kommit hem. PUSS




Kommentarer
Postat av: gulistan

och jag älskar diig Linda <3

2010-10-02 @ 20:49:27
URL: http://gulistaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0