club can't handle me

Alltsååååå vilken natt! oh my god säger jag bara, vi körde verkligen all in!
människorna på tåget var nog lagom lessa på oss när vi klev av i Farsta för en panik kisspaus. På tuben trodde jag folk skulle strypa oss, men vafan. man fyller bara arton en gång :) När vi väl va inne så fick jag komma in till DJ'n och sjunga ja må hon leva i micken för Sandra, alltså FYFAN INTE IDOL FÖR MIG!!! ;) men man måste bjuda på sig själv, kul som fan hade vi iallafall. Verkligen allt hände, kvällen slutade väl runt halv fem fem kanske, Idag ska jag jobba och jag mår väl som jag förtjänar.. men iallafall, det va lätt värt det!
nej nu är det dags att börja göra sig iordning. vi hörs sen. PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0