Eastern Glow

chacha bloggen! eller? lame? AAAAAAA
men iallafall, dagen har gått asa bra. jag älskar min praktik, gjorde min uppgift idag också, najsmajs. jag vill inte alls tillbaka till skolan, längtar inte alls efter min klass. påriktigtnu!
Efter praktiken blev det jobb, segt. Jag lyckades städa hela cafeterian typ, creds. Vid stängning så blev mitt humör mycketmycket sämre, dont know what to say, so i wont say anything..
nu sitter jag hemma i min säng, har en känsla av att det kommer bli en lång natt.. blir OC musik inatt igen då. så hörs vi kanske imorgon, ska försöka att boka in ett möte med min fina Malin imorgon, vi är så uppbokade så vi alltid går om varandra, i miss my beby!

Kommentarer
Postat av: Edvinlotte

Nice site, cool background. toni.

2011-05-24 @ 12:49:22
URL: http://edvinlotte.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0