hold me like a pillow

Dagen har flytit på i ett bra tempo, vi var på naturskolan hela dagen, eller ja ända fram tills 12:45. Vissa barn vägrade gå dit ifrån början men sen när dem väl kom dit ändrades det helt. Det va intressant men också lite pinsamt när sjuåringar utklassade mig i insekts & träd kunnande. haha.
Efter lunchen tog dom fram ormen och då satte jag mig på toaletten och väntade, haha! jag hann springa till ytterdörren innan Robert hade sagt ordet "orm".
Efter praktiken åkte jag hem till emma, på vägen köpte jag glass, cholkadsås & bananer som vi mumsade i oss till filmen Killers, som btw va as braaa! jag är helt kär i ashton nu.
Sen tog jag bussen hem och nu kollar jag hockey med pappa, imorgon börjar jag tjugo över tio och slutar vid halv fem, :-) Sen är det bara en vecka kvar på praktiken, jag kommer dööööö.....
(om han kan vara gift med Demi Moore som är många år äldre än han borde han väl kunna dejta mig som är några år yngre?)

Kommentarer
Postat av: Justintindra

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-06-14 @ 08:52:34
URL: http://justintindra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0