i väntan på något bättre

STEG 1
Namn: Linda
Födelseplats: södertälje
Bor: Nynäs
Ögonfärg: blå
Hårfärg: brun
Skostorlek: 36-37
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: höger


STEG 2
Skor som du bar idag: mina röda
Dina svagheter: någon
Rädsla: dif i allsvenskan, hähähähähä


STEG 3
Första tanke när du vaknar: ny dag, nya möjligheter. SNOOOOOOZE!!
När somnar du: 10-11 senast


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Frasses: mc donlads
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Ice tea tror jag.
Choklad eller vaniljglass: choklad


STEG 5
Svär du?: ja
Sjunger du?: allt för ofta tyvärr
Duschar du varje dag? ja
Gillar du skolan?: mja
Har du bra självförtroende?: nej 
Kommer du överens med dina föräldrar?: väldigt sällan jag inte gör det.

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol?: ja
Shoppat: ja
Ätit en hel ask müsli?: äter inte müsli
Ätit sushi?: nej
Stått på scen? typ
Skejtat: ne
Bakat?: Nej
Stulit : nej
Rakat dig?: Eh ah? 
Kysst någon?: ja
Kramat någon?: yes


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: tyvärr
Varit full?: jora
Blivit kallad hora?: dont think so
Blivit nerslagen? nej
Busringt någon?: haha ohyeeees!
Gjort något som du ångrade?: några gånger, men man ska inte ångra något så egentligen inte
Fått IG i nått ämne eller på något prov? ja
Kastat en sten på nån ruta?: nej

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? jag har fastnat för tilda, tindra, kevin & Liam
Hur vill du dö? somna in.
Vad vill du bli när du blir gammal? pensionär


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? familjen och mina vänner.
Antal CD-skivor du äger? inga tror jag
Antal piercings?: tunga, navel & näsa
Antal tatueringar?: Eric på handleden men de kommer mer
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ingen gång tror jag. eller jo engång när man såg mig i publiken..

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: ta studenten, festa, jobba, dra någonstans, leva livet
Vad ska du göra i vinter?:  träna, jobba, ta körkort(!!!!!!!!!!!!!), tatuera mig. sova över julafton
När tar du studenten?: nästa år
Vad gör du efter gymnasiet? jobbar
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? det vet man aldrig
Vad händer till helgen? fiiiiiest
Vad vill du helst göra just nu? äta min glass & sova


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: nä. 
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ögonen & händerna
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Erika!
Vem är den perversaste person du känner? hm, alla är lika perversa tror jag
Hur många gånger har du varit utomlands? oj, många gånger
Vilket land är bäst? sverige eller England.

Kommentarer
Postat av: Albinanna

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-11 @ 16:33:52
URL: http://albinanna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0