im yours to keep

bloggen blir helt satt åt sidan just nu, jag har ingen tid. Igår bokade jag körlektioner och styrde upp lite grejer inför mitt jobb på fredag, sen va det jobbmöte i ishallen som gick helt ok, sen hann jag se halva aj matchen sen åkte jag hem. Imorse försov jag mig, men kom i tid ändå. Dagarna flyter på underbart bra. Jag älskar mina små barn, även fast dagarna kan vara lite sega nu när det är så galen kallt, ja det är gaaalet kallt!
Efter jobbet åkte jag hem till Emma, vi tog en fika och snackade lite skit, sen fick vi för oss att färga håret så då drig vi upp till Willys, köpte hårfärg & en vasin ben & Jerrys mumsigt!
sen färgade vi håret, åt middag och bara snacka massa skit. Och nu sitter jag hemma och väntar på att DH ska börja, endast tre minuter kvar! så nu har jag nada time kvar, vi hörs när vi hörs. PUSS
jag saknar dig finaste ä l s k a d e du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0