in loving memory

Idag har jag egentligen ingen lust att skriva, så vet inte ens varför jag gör det. Mitt humör har sugit idag, eller ja det började suga när jag kom till ishallen. jag hade lust att bara räcka finger till hela hallen och begrava mig i min säng och gråta floder, japp så äre..
Så känner jag typ nu också, men ska tillbaka dit imorgon ifall ingen vänlig själ har lust att ta mitt pass imorgon, för jag behöver en dag att få andas på, känns som om jag bor där. najsmajs eller inte.
Nynäs vann iallafall, det kan man ju glädja(?) sig åt.. eller något, helt ärligt bryr jag mig inte.
nej nu ska jag sova, eller försöka iallafall.
hare bra godnatt.
väggen är nära nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0