lets get it poppin'

Alltså jag borde sluta sova, foreal. Inatt är typ sjätte natten i rad som jag har psykos drömmar som bara får mig att avsky samhället mer och mer. Det är väl inte normalt att man ska leva i ett samhälle där man känner sig otrygg? Men iallafall, min morgon blev genast bättre när jag vaknade och såg att jag fått ett sms ifrån Simon, och för er som inte vet vem Simon är så är han min tremäning, så ni behöver inte börja sprida massa falska rykten, fine, great! 
Men till det jag ville säga, när han smsade fick jag värsta flippade idén att bara åka till han, jag har adress och allt och jag är jävligt taggad på att bara åka dit som en feting surprise. tänk er vad nice, slippa hålan också. två flugor i en smäll ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0