say good night and go

tjolahopp mina trogna läsare! Idag har varit en skum dag, jag har varit strålande glad men ändå skit ledsen & arg, fast jag orkar inte vara arg & ledsen så jag skiter nog i det, se livet ifrån den ljusa sidan :)
Praktiken går fortfarande awesome, jag vill inte sluta, måste ringa till bemanningen och anmäla mig så jag får vicka lite där då & då. Men iallafall, efter praktiken så åkte jag ner till Nynäs och mötte upp Pillan & Jonna, vi gick och handlade lite och sen gick vi till Jonnas mormors lägenhet och chillade där. sen gick jag och Pillan och kollade på en as snygg jacka som Pillan vill köpa :-).
Sen åkte vi hem, på vägen hem så funderade jag starkt på att snöra på mig löparskorna när jag kom hem och springa ut på en liten runda, men sen kom jag på, vem fan försöker jag lura?
Så jag poppade en påse popcorn, tog fram min körkortsbok och hällde upp cola, min kväll är fulländad och jag mår riktigt bra! Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll, vad hade ni tänkt att göra?
Juste tog en låång dusch direkt när jag kom hem också, väldans skönt. men hade varit skönare med ett badkar. aja. ha en underbar kväll, det ska jag ha :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0