straffar NO THANKS!

matchen är slut, linköping vann efter straffar. Fast djurgården spelade inte så bra sista tiden ändå. men ändå, vi behöver tre poäng. Vi tar det nästa match. och om vi inte gör det så gör vi det i nästa, vi ger iallafall aldrig upp! DJURGÅRDENS IF <3

nu ska jag åka ner och hämta min bruuuur & sen kolla dh. känner mig inte så taggad på praktik imorgon. kommer smitta alla små barnen, fast iofs så har jag inge val.. jobb på kvällen som måste skötast. uschusch.
Nej nu räcker det annars blir det här inlägget bara skummare än vad det redan är :)

Kommentarer
Postat av: Mattiskathinka

Really great site man!!

2011-01-29 @ 12:10:55
URL: http://mattiskathinka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0