tjarå snygga kläder

alltså seriöst, det snöar!!! why now? Ola stod på fritids igår och sa att det va skönt att vi missat första snön... säkert därför, jag blir pissed! Det bara vräker ner, verkar aldrig ta slut. Idag lär det iallafall bli k-a-o-s överallt, mamma har redan kört i diket. kul ju..
I år hatar jag snön, den påminner mig bara om Julen, jag tycker inte om julen längre, och är inte alls taggad på julafton ;s så i år kan vi bojkotta jul, stanna på detta datumet och stå kvar här ända tills det är april igen, vore as soft. För jag ooorkar inte med julen right now.
kommer bli en pissig period om det inte ordnar sig innan.
Ne nu ska jag sluta gråta och kasta mig in i en dusch, jobb från 10.20 - 16.30 väntar, najsmajs. Så dags att göra sig redo nu, måste kolla upp om bussarna går som de ska..... tjaråååååå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0