written in the stars

Godmorgon mina underbara! härlig dag? njae, jag tycker att det ser rätt så kallt ut ute. men ändå mysigt :)
Om fem minuter ska jag sätta mig i bilen till praktiken, många tårar kommer komma idag, haha! det är min kids ju, kommer sakna alla så mycket...
Men nu ska jag gå och skära en gurkbit så jag får i mig någon som helst frukost, och btw har mitt huvud börjat spöka igen, gör satans ont... soooooft!
Och juste, jag drygade ut min djurgårds samling igår också med en till Halsduk, man vet aldrig hur många man kan behöva ;)

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

sså sweet blogg duu!

hoppas du får en asnajs helg och halloween :D

2010-10-29 @ 19:10:57
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0