din nästa statsminister

Godiset är knappt rört, mina fina prinsessor sussar väldigt sött i min säng. åååh vad jag älskar dem!
så nu har jag och Eric bänkat oss i soffan och sitter och kollar på "din nästa satsminister". För ja, när vi vaknat på måndag morgon då kanske vi har en ny statsminister, eller så kanske vi fortsätter som vi gjort de senaste fyra åren. Min personliga åsikt är att vi ska fortsätta som vi gjort, jag vill satsa på jobben, framtiden ja allt! sen våran egna lilla Fredrik steg nyss otroligt mycket i mina ögon när han avslöjade att han va djurgårdare, då klappade mitt hjärta lite extra för han :)
Så min personliga åsikt är ett klar nej till ett bidrags sverige. Och alla som sitter och säger att det är sämre att betala när man går till läkaren har nog missuppfattat allt, du betalar ju fortfarande ungefär samma summa, som du betalar när du går till läkaren, förutom att nu läggs den summan bara på på skatten. Och ifall man är en såndär människa som aldrig blir sjuk då? då sitter man och betalar för människor man aldrig träffat, man får aldrig någon nytta för dem där pengarna.
men iallafall, jag vet att jag röstat rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0