dynamite

herregud vad bloggen blivit bortglömd de senaste dagarna! igår flyttade vi iallafall hela dagen, gick toppen! även fast alla rum inte va helt klara så löste vi det. :) sen blev det grillat och god dricka i det nya huset. vi alla gav upp rätt så tidigt allihopa och jag somnade fortare än fortast när vi kom hem.
Idag skulle vi egentligen åkt till grönan, men eftersom att jimmy och andreas inte är dom snabbaste så sket det sig..
så vi åker och kollar bio istället :) juste, jag har varit duktig och gjort frukost till hela familjen här hemma imorse också :) äggröra & bacon, creds till mig :)
nej nu ska jag leta efter något på tv och sen hoppa in i duschen, imorgon är det skola igen.. blandade känslor :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0