happy day!

även fast det är söndag så känner jag mig glad, jag älskar alla underbara människor som jag har runt om mig! min pojkvän förgyller varenda dag, han får mig att må så bra! vi har redan varit tillsammans i två månader och det har gått så fort, även fast det känns som om det är längre.
men iallafall, vi skulle ju gått på bio idag men ingen har direkt ork till det. så jag och niklas har precis slängt ihop en kladdkaka som blev suuuper bra! just nu ligger vi och kollar på fångarna på fortet, det är iofs repris. men det finns inge bättre. Lena rensar massa skåp så jag får se massa grejer som niklas gjorde när han va liten, och alla skolkataloger. gulle ♥
men iallafall, vi ska äta Tacos ikväll och sen göra ingenting tror jag. bara ta det lugnt. imorgon börjar jag klockan åtta med individuellt val. synd bara att jag inte vet ifall det är turism eller sociologi. hm...

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Linda, vet inte hur jag ska få tag på dig nu när min mobil är borta. Så jag skriver här också haha. Jag har också turism imorgonbitti 08.00!

2010-09-05 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0