jag vet inte riktigt hur jag ska börja..

jag får liksom ingen koll på hur jag ska kunna sätta ord på allting utan att det bara ska bli helt jävla fel. jag får liksom ingen som helst ordning..
men nu kör vi en dagens update, jag kan väl inte direkt säga att jobbet gick bra. hamburgarna gick som smör i solsken, fast jag börjar känna nu att jag nog gjort mitt som cafeteriatjej, det är nog dags att jag drar mig vidare (sorry Alberts).. men jag kan helt enkelt inte jobba under de förhållanden som jag jobbar under nu, det funkar inte. det går emot mina principer. En del utav mig vill bara kliva ut ur cafeterian och ALDRIG MER behöva komma tillbaka, men på ett sätt så vill jag ju inte gå miste om allt underbart folk som är där uppe, hockeyföräldrar, ungar. allt!
men jag vet inte, kroppen tar slit. olika vänskaper tar stööört mycket skit och jag vet bara inte vart jag ska ta vägen.
helvete, denna dag kunde inte gått mer utåt, eller vänta. it just did!
jag borde nog sluta skriva nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0