Chillar

Just nu sitter jag hemma o chillar hos Jimmie på hans balkong med Bea, Adam, Jimmie o Sandra. As skönt. Idag har vi gått på promenad och ätit glass i hamnen. Hur mysigt som helst! :) Igår va vi hemma hos Pontus mamma och drack lite cider på deras ny fixade balkong, det va verkligen skit mysigt! :) Fick även en anonym kommentar som sa Pontus hade gett ett halsband till hans ex också när hon fyllde år (dom va tillsammans då), och det spelar faktiskt ingen roll, jag önskade mig ett halsband och det är det vanligaste en pojkvän ger till en flickvän. Så det spelar ingen roll, jag fick ju även ett par örhängen och världens finaste ros, så jag klagar inte! :) Nu ska jag vara social, får se om det blir sovsällskap för min del inatt, imorgon är det jobb möte också, roligt värre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0