hack i skivan

Hallo!
Just nu sitter jag i skolan och tar det lugnt, inte mycket som händer, om ett tag ska jag ha psykologi quiz, kulkul. :)
Gårdagen va soft, chillade lite hos Jimmie med Adam & Andy, men Jimmie va inte hemma, han åt middag i fjorton timmar som vanligt, jobbig kille. Sen mötte jag upp Pontus och sen åkte vi hem och kollade på BB, roligare än så blev det inte, eller? ;)

Efter skolan så ska jag med Pontus och fixa lite grejer och sen åka hem till mig för att kolla fotboll, djurgårdenska ännu en gång få lyckan att krossa ajk. hehe, jag har egentligen ingen koll på fotbollen så kan egentligen inte yttra mig om det, men det vore awesome med en vinst. full fart framåt, håll tätt bakåt!



Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Härligt :) har vart på möte idag å

solen lyser så underbartoch de känns verkligen som om våren kommer för att stanna nu :D

Hur står det till med dej idag?? hoppas att solen lyser på dej oxå :D

2011-04-04 @ 15:02:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: Låter härligt! :)

2011-04-04 @ 20:33:20
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0