HELG!

Nu har jag äntligen helg! Hur skönt är det på en skala? Dock har det känts som om jag har haft helg hela veckan, så det är nice!
Så nu softar jag i skolan lite, snart kommer mamma och skjutsar mig, fia & Matilda till Centrum och jag ska lämna av min data. Sen ska jag hem till min prins, vi ska handla och laga middag. Fläskfilé och nånting annat lär det bli, vi har huset för oss själva så kvällen kommer bli helt sjukt mysig!
Imorgon är det teater med mamma,pappa, Eric, farmor, farfar, Katri, Peter och Katris barn. God middag efter det och god dricka. Vad som händer efter det vet jag inte. Upp till bevis, har ni några roliga förslag så är jag öppen för dem.

Kommentarer
Postat av: Bea

Okey =) jag bor i Västerås=)

2011-04-08 @ 14:42:50
URL: http://beaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0