koma.

Godmorgon, inatt drömde jag världens mest störa psykos drömmer ever. jag vill inte ens tänka på den just nu. ;o
Men iallafall, försov mig ett litet tag, men ingen störra fara. Just nu ligger jag nyduschad och färdig sminkad i sängen, ska bara noppa min ögonbryn och sen bestämma kläder.
Tur som jag har så är min pappa ledig idag så han kan skjutsa mig till tåget (jag går aldrig till bussen när det är över tretton - femton plusgrader pga min ormfobi). Känner mig riktigt handikappad menmen..
Nej nu ska jag fixa till mig, det tar riktigt lång tid för mig, jag sminkar ena ögat, lägger mig vid datan och typ hamnar i koma i tjugo minuter, sen nästa öga. yeees detta tar tid!
Sen ska jag försöka o väcka min älskling och se vad han har för planer idag. :)
once upon a time..

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, så bra :) Blev det en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-18 @ 09:25:12
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: idah

saknar tiden!!

2011-04-19 @ 12:04:46
URL: http://idahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0