kuuuul!

SENASTE
Personen du kysste? Pontus

Personen du kramade? Emma tror jag
Personen du tänkte på? Sofia eftersom att hon pratade.
Personen som sov i din säng? Pontus
Personen du hade sex med? Pontus
Personen du skrev med på msn? är aldrig inne på msn!
Djuret du köpte?
aldrig köpt något :P
Maten du åt? korvstroganoff
Gången du spydde? förra torsdagen

KOMPISAR:
En kompis du saknar:
Malin
En kompis du älskar riktigt mycket: Sandra, Hampus, Fia, Matilda & Matiss
Din bästa kompis: Hampus, Sandra, Sofia & Matilda
En kompis du glidit ifrån: Massor
En kompis du kommit nära: Malin 


RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover?
nää
Vem såg dig senast naken? Pontus
Biter du på naglarna? när jag är nervös så.
Var du full senast du hade sex? halvt
Har du kysst en polis? en polisson.
Har du någonting att dölja? Ja.
Kan du baka bröd?
i think so
Vet du hur man frostar av en frys? Ja

UTSEENDE
Hårfärg:
brunt
Ögonfärg: Blå
Längd: 1.64
Skostorlek: 36 till 38, beror på skorna
Ålder: 18 år och 358 dagar

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu?
Ja det kan man säga
Gillar du någon? JA!
Vem? Pontus <3
Har du haft sex? ja
Har du haft många förhållande? Inte värst, men några
Vad har du på dig nu? leggins, tröja & jacka


VEM
vem är i rummet med dig? Malin, Sofia & Matilda
Vem fick du senast sms av? Pontus. :)
vem tänker du på nu? Jesus (vi pratar om han)
pratade du senast i telefon med?
Mamma
vems hus var du senast i? mitt egna :)
vem önskar du var med dig nu? Hampus
vem är din favoritsläkting? alla har något posetivt. men min morbror vinner nog!
vem i din skola går dig mest på nerverna? ettorna och tvåorna.

VAR
var går du i skolan?
Fredrika Bremer
var är din telefon? breve mig
var är din mamma? på jobbet
var sover du? i min eller Pontus säng
var handlar du mest? H&M eller gina.
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Gina.
vart åkte du senast bil? Imorse till skolan
var i ditt rum är du? är i skolan


VAD
vad åt du senast?
Korvstroganoff
vad drack du senast? Vatten
vad är det för färg på dina byxor? Svarta
vad gillar du mest med skolan? Mina vänner :)
vad har du på fötterna? strumper och skor.
vad är din favorit färg? vene.
vilken film såg du senast? Remember the titans tror jag 
vad hör du just nu?
Malins röst.


HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng?
såklart
hånglat på en bio? ja
hånglat i skolan? aa visst
tyckt att din kusin är het?
Ah :)
sovit naken?
jaaa
kört över hastighetsgränsen? Ja 
målat om ditt rum? Nej

dansat framför en spegel? Ja

dumpat någon? ja..
hoppat in i en bil med folk du just träffat?
hah ja!

varit i slagsmål? halvt typ
smugit ur ditt hus? nej
haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja.

hånglat med en främling? ja. haha!
älskar eller saknar någon nu?
Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0