Tisdag.

Kom på nu att jag inte hunnit uppdatera om min dag än, den har varit lugn, i skolan hände absolut ingenting. Sen åkte jag och min Babe hem till han, sen kom Simon dit, vi gick och åt och nu är vi hos hans mamma. Jag kathy och Abbe ligger i soffan och kollar parlamentet, hur kul som helst! :) Och eftersom att min blogg handlat mycket om hockey idag så kan vi fortsätta på det spåret och så kan jag tala om att Dif har värvat ssk:s poängkung som gjorde 17 mål under förra säsongen. Awesome! ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta sjukt seeent svar :$

Men bättre sent än aldrig ;)

Har du haft en bra påsk?? :D

2011-04-26 @ 21:11:44
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0