127 hours.

Idag har jag absolut inte haft något sug efter att blogga. Dagen har flytit på bra. Just nu sitter jag och Pontus hemma hos mig och myser, vi har kollat på filmerna 127 hours, den va riktigt bra. Läskigt att den är verklighetsbaserad. Sen såg vi Mean Girls 2, den är som alla andra tonårsfilmer, så finns inte så mycket att säga om den..
Igår va det fotboll som gällde och Arsenal vann med typ 2-1 över barca, hur det gick till är ett stort frågetecken.
Men nu ska jag mysa vidare men världens finaste Pontus. Jag skulle kunna sitta och skriva rader efter rader om hur mycket jag tycker om honom. Men jag tänker inte tråka ut er, han är bland det bästa jag har iallafall.
Så nu ska jag ägna lite tid åt min babe. Vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

sv; ojj jävlar! hur orkade du med TRE jobb? vad vare du jobbade med då?? :p Okej jo men de är skönt att inte ha några planer heller å bara ta som det kommer. jag ska ut på fredagen sen ska jag träffa oskars släkt för första gången haha ska bli kul =)

2011-02-17 @ 21:19:51
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/
Postat av: emelie ^^

Nu och hela nästa vecka har jag frågestund på min blogg! Skulle vara roligt om du kunde kika in och ställa en fråga eller två :) Kram

2011-02-17 @ 21:45:53
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0