5-1

Hello sunshines!
Igår va det ju hockey somsagt. oh damn vilken match!
djurgården krossade FBK med hela 5-1, det hade jag aldrig trott faktiskt.
Zibanejad gjorde en helt grym match! Och såsom färjestad spelade igår va helt sjukt.
Färjestad är ett lag som jag alltid tyckt har spelat schyssta matcher och väldigt bra hockey, men igår vet jag inte vad som hände. I andra perioden så åkte de mest runt och drog på sig onödiga utvisningar, dem visste redan då att det inte skulle gå för dem.
Efter typ halva matchen bytte dom ut Salak emot Nihltorp eller vad han heter, han höll kassen tom i hela 25 sekunder.. Sen va det ett till mål för djurgården. Helt sjukt.
Martin Sevc är också en sak som jag skulle vilja ta upp, han är en utav spelarna som har mest istid i hela elitserien, han håller verkligen en sjukt bra standard men ibland tar hans vinnarskalle över, tyvärr så gjorde den det igår.
Han slog med klubban i båset och slängde den rätt in i sargen och åkte och muckade vid djurgårdens bås osv. Riktigt tråkigt.
Dick Axelsson är också en människa som har svårt att spela hockey, han blev petat ur djurgården pga sitt häftiga humör och sen fylleskandalen. Igår visade han upp sin sämsta sida och bråkade med de flesta på isen, undra hur länge han får stanna i FBK..
Domaren tänker jag inte heller säga nånting om, han va så sjukt jävla värdelös! Han gav djurgården helt sjuka utvisningar för ingenting. Usch fyfan! han va sämre än gnaget!
Men Nichlas Falk fick iallafall ett helt sjukt bra 40 årsfirande. Massa presenter fick han också. Det blev en toppen kväll helt enkelt. :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack så mycket !

2011-02-04 @ 09:23:17
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0