because of you

Just nu kollar jag på beck - öga för öga. Det här kommer bli en filmtittar kväll känns det som, synd bara att min babe inte kan vara med mig..
påtal om min babe så saknar jag han redan sjukt mycket, känns skitdåligt. Träffade han för 24 timmar sen, men saknaden blir större när man vet att han är i ett annat land och att man inte kan ringa han såfort man vill höra hans röst.
Jag trodde faktiskt inte att jag kunde bli såhär kär igen, men du har öppnat allt.
Du har gett tillbaka dom där fjompiga fjärilarna som bodde i min mage förut, det fåniga leendet sitter påklistrat såfort jag tänker på dig.
Jag har aldrig mött någon som dig, du är helt underbar!
jag är så otroligt lycklig över att du är min!





Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jag ska bara mysa:9sJ?

2011-02-19 @ 14:09:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Styleformen

vilken fin blogg :)

2011-02-19 @ 14:46:35
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0