fallen.

hejhopp!
Friluftsdagen gick awesome, vissa badade isvak, jag bangade tyvärr..
Men sen åkte vi långfärdsskridskor, det va skit kul och sen blev det längdskidor, också jättekul!
Imorgon kommer jag ha träningsvärk i armar o ben av allt som jag rörde på mig och sen i magen för alla fina skratt som mina bästa gav mig, jag kommer leva tills jag är 150 år så mycket som jag skrattar!
Sen tog vi det lugnt i centrum tills mamma hämtade mig och Sofia, fixade lite ärenden, körde hem mamma och sen åkte jag och Fia hem till henne och nu ligger vi i min säng. Ska slänga på filmen "top Gun" som Fia inte sett ännu, den är toppen! någon av er som sett den?
Imorgon är det skola igen, 08.00, SUCK!
Men sen efter skolan ska jag få sova med min prins igen och jag längtar så otroligt mycket!
Men nu ska vi mysa vidare, sen sova så att det blir imorgon fort. Slänger upp en rätt så mongo bild, men jag gillar den. Och jag gillar människan som är med mig på bilden otroligt mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Okej :D Jag var i Romme Alpin och åkte slalom för första gången i år haha!

2011-02-09 @ 21:22:47
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: Neow.se |utan mitt ego är jag inget!

Top Gun in my <3 !



Aha okey :) haha ^^

2011-02-09 @ 22:27:36
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0