if i only could make a deal with god

Idag är det två år sen du gick bort, läskigt hur fort tiden har gått. Jag minns det som om det va igår. När jag fick reda på det, alla frågor, tårar, all ilska, saknad och all smärta.
Jag letar fortfarande efter dig, i torvalla, på tåget, i matsalen, överallt där du brukade vara och överraska mig.
Din begravning kommer jag aldrig att glömma, det va så vackert men så hemskt. alla låtar som påminner om dig, platsen, som jag nästan kan se ifrån mitt hus.. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag bara saknar dig.
Jag vet att du har det bra nu, men jag saknar dig fortfarande, och jag kommer göra det tills den dag vi ses igen.
Vila i frid världens finaste Tobias. ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jadå tycker själv jag fick till det riktigt bra ;);)

2011-02-01 @ 09:53:17
URL: http://nathaliesbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0