JAG DÖR!

vilken jävla piss morgon, vaknar, snoozar lite för länge, hoppar in i duschen och märker att min underbara lillebror har tagit slut på allt varmvatten, så det va bara att hoppa ut igen, letar kläder, fixar håret, packar väskan, slänger i mig frukost och precis när jag ska gå till bussen så får jag ett sms som säger att vi är lediga idag, så jävla kul va?
Så nu ligger jag här, påklädd, sminkad & helt färdig. Jahapp... vad ska man göra idag då?
Kanske slänga ihop ett CV och gå och söka jobb?
vi får se vad dagen bjuder på.
typ såhär känner jag mig just nu...

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Godmorgon! Sambon kommer hem igen om 13 dagar !



Hur är det med dig?

2011-02-23 @ 09:18:11
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Med mig är det bra, förutom denna jävla snö och förkylningen som vägrar lämna min kropp! Den gör sig påmind hela tiden och jag snorar som fan!



Planer för dagen?

2011-02-23 @ 09:31:39
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0