little lies

Hallo.
Nu har vi Svenska, inte så kul. eller jo, för jag är klar innan hela min klass. Så ska börja med nästa grej. Känns bra att jag är först någongång!
Under lunchen har vi haft vårat torsdags humör, jag har legat i ett skåp, i ett sorts rör har jag också varit, finns bildbevis som kanske åker upp på bloggen senare. Vi får se om jag kommer ihåg :)
Matilda och Sandra underhöll sig också med att typ duscha mig och Sofia, det va ganska kul, Gunnar tyckte inte att det va lika kul att hela hemvisten blev blöt.
Nej nu ska jag ta en titt på filmens struktur och sen ska jag åka hem med min prins och mysa, så blir antagligen ingen mer uppdatering ikväll, men det återstår att se :)
i love my life right now ♥




Kommentarer
Postat av: emelie ^^

ja :D

2011-02-10 @ 16:19:23
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0