myyyyyys!

Hallo!
Eftersom att våran skola va stängd idag så vi har spenderat dagen framför en bunt filmer, bla Cry baby, Gisslan & requime for a dream. Nu sitter vi och har valt vad vi ska äta till middag. Pontus sitter och skriver en handlarlista och undrar hur allt stavas, hur sött som helst!
Ikväll ska vi nog mysa med lite mer filmer och bara vara, jag fullkomligen älskar stadiet vi är i just nu! Ni vet det där stadiet där man bara kan ligga i sängen och mysa och bara pussa på varandra hur mycket som helst, och man kan säga tusen gånger hur mycket man verkligen tycker om varandra utan att det blir jobbigt.
Haha vi satt och pratade om det idag, och då sa Pontus att han va tvungen att pussa på mig nu, för om två år skulle vi tröttnat på att pussas hela tiden. Hah! Han är så otroligt söt och gör mig så otroligt lycklig!
Det är helt sjukt, höhö, jag skriver som om vi vore värsta paret, men det är vi icke :) Bara för att rensa luften, men gosh vad jag är kär i den där människan! :)

Nej nu ska jag vara lite social, vi hörs imorgon om jag har tid :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0