pretty baby

tjenixensixten mitt i nattmörkret!

Jag har precis landat i min säng efter en hel mysig dag!
Efter skolan åkte jag och fixade lite ärenden till mamma, handlade, fixade motorolja, kollade ut ett nytt bilbatteri och lite såna saker. Sen hämtade jag upp Matiss, åkte till Globen för att hämta min present som va en jättefin klocka som min älskade pappa fått av mig! Sen åt vi middag och sen kollade vi bio, blev inte "tron" som det va tänkt, utan the green hornet, jag tyckte den va riktigt rolig och bra, Matiss tyckte inte alls som mig.
Sen begav vi oss hemåt, jag släppte av Matiss och hämtade istället upp Malin & Adam. Vi åkte mest bara runt och fördrev tiden, stötte på min morbror som skulle ut på en liten "krogrunda" och han utsåg kanske mig som fylletaxi. Sen hämtade jag upp Eric och släppte av alla och nu är jag äntligen hemma. Börjar bli lite småtrött men måste försöka hålla mig vaken ifall Danne vill ha hämtning.
Fick nyss ett gulligt sms ifrån världens finaste Pontus, han gör verkligen min dag varje dag. :)
Så nu ska jag slänga på någon awesome film och krama min kudde som luktar Pontus.
hur har eran kväll varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0