talkin 'bout you baby

Godmorgon sunshines! sovit gott? Jag har sovit helt okej.
Danne hörde av sig igår och sa att jag inte behöve skjutsa hem han, så då gosade jag ner mig i sängen. Skulle egentligen slänga på en film men märkte att ESPN america sände washington - tampa bay, så det bänkade jag mig framför! Somnade stenhårt efter typ halva matchen, så har ingen aning om vilka som vann, haha!
När jag vaknade upp imorse möttes jag utav ännu ett fint sms som Pontus skickat, vilket gav min dag en väldigt bra start!
Så nu ska jag försöka orka gå upp, fixa ihop på mitt rum, idag får vi gäster och sen ska jag träffa Pontus, i cant wait!
Hoppas ni får en lika toppen dag som jag kommer få! :)

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

Haha okej :) Vad såg ni då? :)

Jag var på tjejkväll :D

2011-02-05 @ 12:01:32
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0