the O.C

hallo!
Jag fick reda på att jag klarade G i Psykologi A, och det är jävligt strongt jobbat för att vara mig! Det belönade min kropp mig med att ge mig migrän, tack så jävla mycket ..
Så världens bästaste pappa kom och hämtade mig i skolan. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen och glor lite på O.C, älskar att det börjat sändas igen!
Sen ska jag slänga på någon bra film och hoppas att mamma köper hem massa frukt så att jag kan göra fruktsallad, jag ska då inte bli sjuk nej!
Nu ska jag förälska mig i denna underbara serien lite mera (om det ens går?), vi hörs när vi hörs. LATERO

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ajfan, krya på dig! Jag vet hur det är att ha migrän! Jag har ätit medicin mot migrän 2 gånger per dag sedan 13 års ålder!



Kvällen blir slapp, viker och lägger all tvätt på plats, renbäddar sängen och fixar så det är fint tills sambon kommer hem i morgon! :)

2011-02-07 @ 17:53:17
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0