turn around

Hello lovers!
Hur är eran dag hittills?
Min har varit perfekt, vaknade breve min prins imorse, vi gjorde oss iordning, åkte till skolan. Softade lite och sen hade vi engelska. Såg på Solsidan och andra avsnittet av svensk maffia. Någon som kollar på Svensk maffia? Om ni inte gör det borde ni verkligen göra det, går på 4;an varje torsdag 21.00, En dokumentär om kriminaliteten i sverige, alla olika gäng och sånt. Riktigt bra!
Nu ska vi ha Psykologi om fyra minuter, vi ska mest bara planera hur vi ska lägga upp allt. Sen slutar jag eftersom att Psykologin är framflyttad. Idag har jag inga planer, tänkte åka med Sandra & Matilda och sola. Men vi får se om jag har pengar till det. Annars hittar jag säkert på något annat roligt.
Eller om man bara ska ligga hemma och kolla på en film.. hm, det visar sig :) vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Neow.se |utan mitt ego är jag inget!

svensk maffia är så pinsamt så de bara finns ^^

2011-02-07 @ 19:04:44
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0