VI E BÄST I STAAAAAN!

SHALALALAAA! Djurgården visade ännu en gång "storebror" vilka som är bäst i stan!
Grattis på er gnagarsvin, ha en toppen födelsedag i kloaken.
Jag hade massor som jag ville skriva, men allt försvann.
Jag hoppades på att jag skulle sova bättre inatt eftersom att jag somnade arg & ledsen igår, men ikväll verkar bli precis likadan. Hatar det eftersom att jag vaknar 340 gånger på en natt om jag är irriterad eller något när jag går och lägger mig. Plus att jag alltid vaknar sjukt tidigt osv.
tack som fan.

Kommentarer
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

sv: Jo precis, men vi får se hur det går den här ggn! man vet aldrig :) min vecka har varit sådär, fick huvudvärk igår morse men annars haren varit bra! din? :)

2011-02-16 @ 08:19:17
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0