youve got to show me love.

Skulle ju fixat pass igår egentligen, men det gick åt pipan. Det gick så otroligt segt, folk som missat sina nummer och trängde sig, ena fotogrejen gick sönder så vi la dom där planerna på is, ska göra ett nytt försök imorgon!
Kvällen spenderades hemma hos min prins, vi åt god mat och kollade på den nya filmen "tusen gånger starkare". Den va helt okej, sen bjöd kvällen på massa mys, vi somnade ganska fort.
Dagen har flytit på bra och nu har jag precis kommit hem, sitter och kikar på big brother och väntar på att maten ska bli klar, mamma ska pröva sig på att göra någon ny kyckling grej, jag ger er en bedömning senare!
Ikväll ska jag nog jobba lite, försöka plocka på mitt rum och byta sängkläder. Sen 22.00 är det BB igen, haha vilken torsk jag är!
Nej nu ska jag kika vidare, vi hörs senare :)!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; okej det kan också vara härligt ibland:)

2011-02-22 @ 18:49:45
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja jo det är klart, rätt jobbigt att itne få göra nått:)

2011-02-22 @ 19:13:22
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0