10 sanningar om mig.

Eftersom att jag sitter hemma och har jättetråkigt så tänkte jag slänga ihop ett litet inlägg med lite sanningar om mig själv. Så ni har nånting roligt att läsa, en dagsresumé kommer lite senare, men nu. sanningen *trumvirvell*
  1. Hockey är mitt liv, kan kolla på det i flera timmar, spelar inte så stor roll vilka som spelar.
  2. Mitt hjärta är djurgårdsfärgat, har alltid varit och kommer alltid att vara!
  3. Jag är jätte svartsjuk, och jag hatar det.
  4. Det finns ingen som vet absolut allt om mig, den som vet mest just nu är Pontus.
  5. mina vänner och familj är det absolut bästa jag har. utan dem hade jag inte suttit här och skrivit idag.
  6. Jag är en jätte oseriös person, och det sätter mig oftast i hemska situationer.
  7. jag har jätte mycket skumma saker för mig innan jag somnar.
  8. Jag är besatt av OC. det är utan tvekan världens bästa serie! ( & popcorn.)
  9. Jag drömmer om att en dag hitta lyckan, och faktiskt få behålla den. Fast jag planerar inte min framtid så mycket, för det känns som om jag inte kommer få uppleva den, typ. för den är så långt bort..
  10. Jag är inte så elak eller bitchig som det verkar. Det är bara en fasad.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: ;Ja det finns ju bättre saker för sig än att jobba helg, men å andra sidan, ibland är det rätt skönt att jobba helger och ha ledigt mitt i veckan då alla andra jobbar :)

2011-01-31 @ 19:26:36
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: julia

sv: innebandy :)

tränar även fotboll också, men inte så mycket nu på vintern :)

2011-01-31 @ 19:34:10
URL: http://juliafredrikson.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Ja det är ju ett litet plus att det är lite mer betalt på helgerna med!

2011-01-31 @ 19:42:11
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0