ännu en stackare har blivit soldat

Hallo, idag har min sista tanke varit datan faktiskt! Igår somnade vi ganska så tidigt, eller jag sov ju tillochfrån hela kvällen. Jag måste varit ett jätteroligt sällskap.
Men vi åt iallafall middag med Robin (hans bror), sen chillade vi lite hemma där och kvällen avslutades med en film.
Dagen har inte bestått av nånting, jag och matilda åkte med mamma och storhandlade efter skolan inför Lördag, (mamma fyller 40 på fredag så vi ska fira henne i helgen, hela tjocka släkten kommer). Och nu har vi vikt massvis med tvätt, sitter och väntar på att maten ska bli klar, jag är galet hungrig, fast ändå inte.. någon som vet vad det kan bero på?
Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, får se om jag får sovsällskap inatt eller inte. Det återstår att se. vad ska ni göra för kul?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0