bored

51 frågor när du har tråkigt.

1.
Hur ser din dröm kille/tjej ut, om det bara gäller utseendet? längre än mig, sen vete fan
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? si
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Eric & Pontus
4. Hur lång är du? 164 tror jag
5. Vilken är den senaste filmen du sett? kollar på jönssonligan på mallorca nu
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "yeeeeeeeeeeeeeeeah :)) <3333"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget, bara förlovade
9. När såg du senast din mamma? en vecka sen
10. Icke godkänt i något ämne? naturkunskap
11. Mvg i något?
nej
12. När vaknade du idag? kvart i ett
13. Vilken är din favoritplats? har en massa favorit platser
14. Vilken plats föredrar du minst?
vene
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? i en fet villa i LA och är lyxhustru, eller?
16. Hur stor är din säng? lagom
17. Vad sover du i? trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 7
19. Var har du bott/bor? nynäs & Lidatorp
20. Tycker du om kinamat? yeeeee
21. Tycker du om kaffe? ne
22. Vad dricker du helst till frukost? juice
23. Kan du spela poker? nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja
25. Vill du ha barn? klart jag vill!
26. Kan du några andra språk än svenska? ja
27. Har du någonsin åkt ambulans? nepp
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bådeoch
29. Vad spenderar du helst pengar på? onödigt skit
30. Är du cool ? JA!
31. Kan du rulla med tungan? nej
32. Vem är den roligaste människan du känner? matilda, fia & sandra
33. Vad har du för ringsignal? iphone ringsignal
34. Har du kvar klädesplagg från då du va liten? det har jag
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt lakan
36. Kan du byta olja på bilen?
ya
37. Vilken var den senaste boken du läste?
svinalängorna
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna?
pass
39. Dansar du i bilen?
ja, tom när jag kör
40. När var du i kyrkan senast?
adams begravning tror jag
41. Hur många hål har du? haha vilken fråga!
43. Har du någon tatuering?
ja
44. Gillar du någon just nu?
ja
45. Har du provat droger? nej!
46. Röka eller snusa? röka isf
47. Har du pojkvän/flickvän? nä jag är för cool för sånt
48. Vad är ditt mobil nummer?
070 - 54 .....
49. Vad ska du göra ikväll? kolla på film, mysa & sova
50. Har du några syskon?
en bror
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?  dunno, abonemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0