guldbaggen

Nu har jag precis kommit hem, vi chillade hos Jimmie och bara tog det lugnt. kollade lite på tv, åt middag och bara softade. Som vi alltid gör, alla har säkert målat upp en bild om att jag, jimmie & adam alltid har nånting as roligt planerat men så är det faktiskt inte. Vi kommer bara dit och tar det lugnt, kollar på film och bara är. Det är sällskapet som gör det roligt.
Min älskling fick nyss en guldbagge också, och förjävla snygg va han! Blev helt till mig. mumsigt, så nu ska jag lägga mig i sängen och vänta tills han kommer hem! skämt åsido.. men lägga mig i sängen ska jag, för imorgon kommer jag vara i skolan vid sju, fan vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0