i don't care

Hejhopp!
Nu har jag och mina finaste kommit tillbaka ifrån lunchen. Vi åt pizza, mumsigt värre. :)
innan lunchen hade vi idrott, vi dansade salsa. och det är så jävla kul! Fast det är enklare att dansa salsa när man dansar ensam. haha!
Det va riktigt kul, killen som hjälpte oss luktade jättegott. Nu har vi projektarbete och sen slutar jag. ska bli skönt. Då ska jag och tullisen till centrum och kolla på en pyjamas till hennes gudbarn. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se helt enkelt. Nej nu ska jag plugga :)

Kommentarer
Postat av: Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

mjo men man kan aldrig veta.

har själv varit med om att jag "bara va kompis" md killen men ändå höll jag på med han..



O sen har jag varit sån som sa te min pojkvän att "pelle" o jag bara va kompisar, men ändå höll jag o han på mer.

Så jag litar inte på vi är bara vänner med tanke på att jag själv varit sån som sagt de o sån som upplevt att "bara" vara kompisen :) Så de ligger i baktanken att dom oxå kan vara såna ^^



haha ja, be han köpa .. oj jag tror inte hans har pengarna för jänk.. men ah i hans prisklass kanske typ ah en fungerande Saab lr en volvo :D

2011-01-25 @ 14:32:47
URL: http://neow.se
Postat av: Neow.se | Utan mitt ego är jag inget!

haha verkligen inte.. Pontus va min första största kärlek så de faller sig verklign inte in.. :)

Hur kunde jag veta att du skulle tro ngt sånt.. xD

Förutsägbar (Y)

Nä pontus va en gång i tiden världens underbaraste så självklart att man inte var otrogen.. de skulle va som att heila mitt på plattan när judarna har ngn jävla demostration lxm.. :)



haha mjo kanske :O men man vill ju åka med klass o stil :P



2011-01-25 @ 15:17:58
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0