idrottsgalan

Hejhejhallå mina finaste!
Nu sitter jag i soffan med Matilda och kollar på idrottsgalan, Sofia står i duschen men kommer väl snart hon med :)
Idag har vi varit i skolan, jag har varit på så otroligt dåligt humör hela dagen. Det har varit helt sjukt..
Sen åkte vi hem till mig, jag skjutsade hem Matilda så hon kunde hämta kläder osv, sen åkte vi hem och bara tog det lugnt, sen åkte vi och hämtade mitt körkort. Jag ser ut att väga typ 70 kilo på det, usch haha! Menmen, om 10 år får jag ett nytt så..
Sen åt vi och nu har jag varit och handlat inför mitt psykologiprov som börjar 08.00. fan vad jag längtar.
Nu sitter Matilda och klappar med i galan, sötan! Men nu ska jag kolla lite på Wikegård, hih. mums på han!
PUSS


jag vill vara såhär lycklig igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0