isbana

hallooooo.
Nu ska jag alldeles strax gå och sova, ska bara skriva lite om min dag först.
Vi åt PH till middag, världens godaste kebab! Nynäs har inte mycket alls men vi har utan tvekan världens godaste kebab!
Sen kollade vi lite på "välkommen åter" och sen blev det äntligen Solsidan! skit kul som vanligt.
Sen skulle jag skjutsa Matilda till bussen, och jag skojar inte när jag säger att det va isbana ute! heeeelt sjukt!
När jag skulle hem ifrån bussen så kommer jag halvvägs upp för ena backen och sen bara släpper allt och jag far rakt bakåt, rätt in i en snödriva. vilken jävla tur jag har..
Men iallafall, efter lite om och med lyckades jag ta mig där ifrån. Så nu har jag varit med om min första avåkning som gick finfint. fick ett fint litet samtal med min gamla lärare också.
Men nu ska jag sova, helt ensam. Känns skumt eftersom att Pontus har sovit här sen i torsdags, och det skummaste är att jag inte ens lessnat lite på han. Men nu ; bedtime. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0