jag har ingen kontroll

heyhey, klockan är just nu 06.43 och jag kom nyss till skolan. kuuuul. nej.
Jag är så äckligt jävla hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Idag är det synd om mig, inga idrottskläder har jag med mig heller, dom ligger kvar hemma på sängen, ännu bättre Linda!
Meeeen, jag hoppas på att min söta Matilda kommer snart så att jag slipper vara här själv. känns lite ensamt, tur är att jag laddade ner nya filmer igår så att jag har nånting att fördriva tiden med. vid 08.00 är det psykologi prov, OM jag längtat ...
Inga smycken har jag på mig idag heller, varken örhängen eller min ring, fan vad naken jag känner mig.
Men nu ska jag gå ner till min hemvist, vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0