kaos.

Jag tänker inte säga så mycket om gårdagen, det va mysigt stundvis. Vid tio hämtade jag upp Matilda och Pontus och sen fortsatte vi kvällen hemma hos mig.
Imorse vaknade vi halv nio och låg kvar i sängen och drog oss. Vid ett åkte sandra, fia & Matilda hem. Jag handlade åt mamma och sen åkte jag hem där Pontus väntade på mig. Vi kollade film och myste och nu har vi precis ätit middag. Vi ska alldeles strax åka ner till min mormor och lämna en matlåda och sen kommer kvällen bestå av mys tror jag. Hoppas ni får en underbar kväll :) jag är lycklig

Kommentarer
Postat av: Shorty & Myzan

tycker verkligen din blogg är fin!:)

hur är de?:)

2011-01-23 @ 17:58:58
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0