lets dance.

Hejhopp!
Idag känns det som om jag bara kört bil, känns som om det enda jag skriver om är att köra bil. men what ever, jag älskare!
När vi kom hem så kollade jag och Pontus på lite tv sen somnade vi i  20 minuter ungefär, sen åt vi god mat som pappa lagade. Innan dess hämtade vi fia & Matilda.
Efter maten så skjutsade jag pappa till nynäs och hämtade Sandra, vi handlade lite, gick en liten runda i hamnen och nu är vi hemma igen och kollar på lets dance, jag hejar på Bagge! Nej nu ska jag vara lite social, är galet sugen på ett glas vin men kan tyvärr inte ta det eftersom att jag lovat att hämta pappa inatt och sen ska jag hämta Eric också. hoppas ni får en lika mysig kväll som jag kommer få.





Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Det tycker jag att du ska göra.



Jag kollade med lite på lets dance och tog ett glas vin.. Slappade och bara myste med sambon!



Planer för dagen`?

2011-01-15 @ 08:30:45
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0